ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
|
|
ΠΡΑΞΗ: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017» των Αξόνων Προτεραιότητας ΑΠ6, 8 & 9 του ΕΠ « Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020
Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Έχοντας υπόψη:
Α. Τις διατάξεις:
- Του N.4314/2014 Α) «Για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2014?2020, Β) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Ιουνίου 2012 (ΕΕ L 156/16.6.2012) στο ελληνικό δίκαιο, τροποποίηση του ν. 3419/2005 (ΦΕΚ 297Α) και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 265Α), όπως τροποποιείται και ισχύει.
- Του Ν. 3614/2007 «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2007-2013», (ΦΕΚ 267Α), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Της με αρ. πρωτ. 81986/ΕΥΘΥ 712/31.07.2015 Υπουργικής Απόφασης με Θέμα: «Εθνικοί κανόνες επιλεξιμότητας για τα προγράμματα ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ? Έλεγχοι νομιμότητας δημοσίων
συμβάσεων συγχρηματοδοτούμενων πράξεων ΕΣΠΑ 2014 – 2020 από Αρχές Διαχείρισης και Ενδιάμεσους Φορείς ? Διαδικασία ενστάσεων επί των αποτελεσμάτων αξιολόγησης πράξεων» (ΦΕΚ 1822/Β΄/24.08.2015).
- Του άρθρου 13 του Ν. 2690/1999 (ΦΕΚ 45Α) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».
- Του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α) «Εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις».
- Του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167Α) «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Τις διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 2 του Ν. 3194/2003 (ΦΕΚ267/Α), «Ρύθμιση Εκπαιδευτικών Θεμάτων και άλλες διατάξεις».
- Τις διατάξεις του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Της παρ. 16 του άρθρου 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193Α) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις».
- Το άρθρο 6 του Ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152Α) «Ρύθμιση θεμάτων Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων, ανώτατης εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις», περί σύστασης της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ, όπως τροποποιήθηκε με την παρ.12 του άρθρου 13 του Ν. 3149/2003 (ΦΕΚ 141Α).
- Του Ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112Α) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοίκητων οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις.
- Του Ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199Α) «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Τις διατάξεις του άρθρου 46 περί «Ρυθμίσεις Θεμάτων Ειδικής Αγωγής» του Ν. 4264/15-05-2014 (ΦΕΚ 118Α).
- Τις διατάξεις του άρθρου 90 του ΠΔ 63/2005 (ΦΕΚ 98Α) «Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα».
- Τις διατάξεις περί δημοσίων συμβάσεων που ορίζονται ειδικά από το θεσμικό πλαίσιο του Ειδικού Λογαριασμού του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. και ειδικότερα το άρθρο 11 του Ν. 2640/98 (ΦΕΚ 206 Α) και συμπληρωματικά τις διατάξεις των Ν. 2286/95 (ΦΕΚ 19 A) και Ν. 2362/95 (ΦΕΚ 247 Α) και του Π.Δ. 118/2007 (ΦΕΚ 150 Α) «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου», όπως τροποποιούνται και ισχύουν.
- Του Ν. 4074/2012 (ΦΕΚ 88Α) «Κύρωση της Σύμβασης για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες και του Προαιρετικού Πρωτοκόλλου στη Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία».
- Τις διατάξεις του Ν. 4336/2015 (ΦΕΚ 94Α) «Συνταξιοδοτικές διατάξεις Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης» όπως αυτός τροποποιείται και ισχύει κάθε φορά.
- Τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 4354/2015 (176 /Α΄) «Μισθολογικές ρυθμίσεις των υπαλλήλων του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), καθώς και των Δ.Ε.Κ.Ο. του κεφ. Α΄ του ν. 3429/2005 (Α΄ 314) και άλλες μισθολογικές διατάξεις, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Τους Κανονισμούς 1303/2013 και 1304/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, όπως ισχύουν.
- Την παρ. 3 του άρθρου 6 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/Α/16-12-2015) σχετικά με τη μετονομασία της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων σε Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του ΥΠΠΕΘ/Τομέας Παιδείας.
- Το άρθρο 50 του Ν. 2413/1996 (ΦΕΚ 124Α) «περί συστάσεως του Ειδικού Λογαριασμού ΕΥΕ», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
- Την υπ? αρ. πρωτ. 47903/ΕΥΘΥ.495/9-5-2016 (ΦΕΚ 1406/Β/19-5-2016) ΚΥΑ περί «Αναδιάρθρωσης της Ειδικής Υπηρεσίας ?Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Τομέα Παιδείας? [?]».
- Τη με αρ. πρωτ. 182109/Γ1/12.11.2015 Κοινή Απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 823/ΥΟΔΔ/17.11.2015) περί διορισμού του κου Ιωάννη Δ. Παντή στη θέση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
- Τη με αρ. πρωτ. 197109/A1/04.12.2015 (ΦΕΚ 2654Β) ΥΑ «Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής «Με εντολή Υπουργού» και «Με εντολή Αναπληρωτή Υπουργού» και «Με εντολή Υφυπουργού» στο Γενικό Γραμματέα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και στους Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων και Τμημάτων ΥΠ.Π.Ε.Θ.».
- Την υπ? αρ. πρωτ. 9639/22-07-2016 (κωδ. ΕΔΒΜ 29 Α/Α ΟΠΣ: 1689) Πρόσκληση για υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για την Πράξη «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017» στο πλαίσιο των ΑΠ 6, 8 και 9.
- Τη με αριθμ.10521/5-8-2016 (ΑΔΑ: ΨΛΗΛ4653Ο7-9ΞΛ) Απόφαση Ένταξης της Πράξης με τίτλο «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017» με Κωδικό ΟΠΣ 5001960 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».
- Το Τεχνικό Δελτίο της ανωτέρω εγκεκριμένης Πράξης.
- Το γεγονός ότι από την παρούσα δεν προκαλείται καμία δαπάνη.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Την έγκριση του Οδηγού Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017», με κωδικό ΟΠΣ 5001960 στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 6, 8 και 9 του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020.
Με εντολή Υπουργού
Ο Γενικός Γραμματέας
Ιωάννης Δ. Παντής
Πίνακας Αποδεκτών:
- Δ/νση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΠΕΘ
- Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης
ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ | ||||
ΑΠ6 | Λιγότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΛΑΠ) | ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | ||||
ΑΠ6 | Λιγότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΛΑΠ) | ΗΠΕΙΡΟΥ | ||||
ΑΠ6 | Λιγότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΛΑΠ) | ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ||||
ΑΠ6 | Λιγότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΛΑΠ) | ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ||||
ΑΠ6 | Λιγότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΛΑΠ) | ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ||||
ΑΠ6 | Μετάβαση (ΜΕΤ) | ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | ||||
ΑΠ6 | Μετάβαση (ΜΕΤ) | ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | ||||
ΑΠ6 | Μετάβαση (ΜΕΤ) | ΒΟΡ. ΑΙΓΑΙΟΥ | ||||
ΑΠ6 | Μετάβαση (ΜΕΤ) | ΚΡΗΤΗΣ | ||||
ΑΠ6 | Μετάβαση (ΜΕΤ) | ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ||||
ΑΠ6 | Περισσότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΠΑΠ) | ΑΤΤΙΚΗΣ | ||||
ΑΠ8 | Μετάβαση (ΜΕΤ) | ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | ||||
ΑΠ9 | Περισσότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες (ΠΑΠ)
3. Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης
|
ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ||||
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ | |||||
ΑΠ6-ΛΑΠ | ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ | ΔΡΑΜΑΣ | ||||
ΕΒΡΟΥ | ||||||
ΚΑΒΑΛΑΣ | ||||||
ΞΑΝΘΗΣ | ||||||
ΡΟΔΟΠΗΣ | ||||||
ΑΠ6-ΛΑΠ | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ | ||||
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | ||||||
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | ||||||
ΠΡΕΒΕΖΑΣ | ||||||
ΑΠ6-ΛΑΠ | ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ | ||||
ΛΑΡΙΣΑΣ | ||||||
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ | ||||||
ΤΡΙΚΑΛΩΝ | ||||||
ΑΠ6-ΛΑΠ | ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ||||
Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ||||||
ΗΜΑΘΙΑΣ | ||||||
ΚΙΛΚΙΣ | ||||||
ΠΕΛΛΑΣ | ||||||
ΠΙΕΡΙΑΣ | ||||||
ΣΕΡΡΩΝ | ||||||
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ | ||||||
ΑΠ6-ΛΑΠ | ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ | ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ | ||||
ΑΧΑΪΑΣ | ||||||
ΗΛΕΙΑΣ | ||||||
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ||
ΑΠ6-ΜΕΤ | ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | ΖΑΚΥΝΘΟΥ | |
ΚΕΡΚΥΡΑΣ | |||
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ | |||
ΛΕΥΚΑΔΑΣ | |||
ΑΠ6-ΜΕΤ | ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ | ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ | |
ΑΡΚΑΔΙΑΣ | |||
ΚΟΡΙΝΘΟΥ | |||
ΛΑΚΩΝΙΑΣ | |||
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ | |||
ΑΠ6-ΜΕΤ | ΒΟΡ. ΑΙΓΑΙΟΥ | ΛΕΣΒΟΥ | |
ΣΑΜΟΥ | |||
ΧΙΟΥ | |||
ΑΠ6-ΜΕΤ | ΚΡΗΤΗΣ | ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ | |
ΛΑΣΙΘΙΟΥ | |||
ΡΕΘΥΜΝΗΣ | |||
ΧΑΝΙΩΝ | |||
ΑΠ6-ΜΕΤ | ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ | ΓΡΕΒΕΝΩΝ | |
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ | |||
ΚΟΖΑΝΗΣ | |||
ΦΛΩΡΙΝΑΣ | |||
ΑΠ6-ΠΑΠ | ΑΤΤΙΚΗΣ | Α ΑΘΗΝΑΣ | |
Β ΑΘΗΝΑΣ | |||
Γ ΑΘΗΝΑΣ | |||
Δ ΑΘΗΝΑΣ | |||
ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ | |||
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | |||
ΠΕΙΡΑΙΑΣ | |||
ΑΠ8-ΜΕΤ | ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ | ΒΟΙΩΤΙΑΣ | |
ΕΥΒΟΙΑΣ | |||
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ | |||
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ | |||
ΦΩΚΙΔΑΣ | |||
ΑΠ9-ΠΑΠ | ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ | ΚΥΚΛΑΔΩΝ | |
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ | |||
Οδηγός υλοποίησης και εφαρμογής φυσικού αντικειμένου και διαχείρισης οικονομικού αντικειμένου
(Σχολικό έτος 2016-2017)
της Πράξης
«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-2017»
των Αξόνων Προτεραιότητας 6,8 & 9
ΑΠ 6: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ»
ΑΠ 8: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»
ΑΠ 9: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ»
Κωδικός ΟΠΣ: 5001960
του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2014-2020